Powered By Blogger

Sunday, September 11, 2011

Tertekan dengan masalah jerawat,jeragat,bisul,ketumbit,kutil di muka anda ?

mari. . mari aku na promosi satu krim yg agk mujarab larh jugak an ? hahaha . . adakah anda mengalami masalah resdung ,jerawat,jeragat ,ketuat di muka, kutil yg tumbuh di muka anda sejak azali nye ? hahaha adakah anda sering diejek sebagai hantu kubur oleh sesetengah rakan2 anda ? adakah anda sering dilempang oleh guru disiplin anda akan kerana wajah anda tidak sekacak Hamid Gurkha, apakah gadis Sumbing saje yang layak menjadi teman wanita anda akan kerana wajah anda . . .jangan khuatir ,  jagan risau . .aku boleh setel an masalah korang ni. . .jangan risau produk ini dijamin halal, dan diyakini kemujarabannye oleh orang2 yang mengalami masalah seperti di atas. . . produk ni dijamin kualiti nye dan harga nye amat berpatutan . .

''sapu 5 kali sehari saye rase tenang ''
                            'Suharto Sukiman'


''hari saya semakin cerah dan saya yakin untuk keluar rumah sekarang ''
                                                                                        'Rogayah Hassan'


''saya guna ,saya OK ! ''
       'Jaapar Tukiman'


''setelah saya menggunakan produk kecantikan ini, saya mempunyai 5 orang teman lelaki dan 10 orang abang angkat,, dan kawan2 tidak lagi memanggil saya sebagai Mak Lampir .. dan masalah disiplin saya di sekolah agak berkurangan di sekolah. . terima kasih Ayu Sejuk kerana mengembalikan wajah jelita saya . .LOVE IT . . .''
                                            'Siti Sabrina Hussein' 


itu antara komen-komen pengguna yang berjaya memulihkan masalah mereka. ..  apa tunggu lagi dapatkan produk ini di farmasi-farmasi berdekatan, toko-toko jamu ,, kedai SENSEI . .Apa yang dinanti-nanti kan lagi ? rebut larh peluang keemasan ini segera .. Kembalikan zaman kegemilangan anda dan ceriakan hari-hari anda dengan wajah yang suci lagi murni . . . . CHEERS !!
Supplier diperlukan . .

                                                 ''CONTOH PRODUK AYU SEJUK''

CONTACT INFORMATION :


Address
Phone
03666666666     (Encik Sam Seng)



No comments:

Post a Comment